یزدفردا"تا آخر و با تمام وجود پشت دايي هستم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: نباید به خاطر یک نفر سر یکی دیگر را برید در مورد دایی هم باید بگویم که تا آخر و با تمام وجود پشت او هستم و عقب هم نمی کشم.
رویانیان  اظهار داشت: کسر امتیاز از ما به این دلیل بود که فقط می خواهند تیم های که از آنها امتیاز کم شده را تعدیل کنند و مورد دوم این است که چون به داوری اعتراض کردیم و اعتقاد هم داریم که آن داور واقعاً مجرم است ما را به شدت می کوبند.
 مدیر عامل باشگاه پرسپولیس  تصریح کرد: برای آقایان اشکالی ندارد که قلب 30 میلیون هوادار را بشکنند ولی با یک داور متخلف برخورد نکنند.

وي ادامه داد: این چه وضع مدیریت است نمی دانم . بحث من این است که آقایان برای اینکه از زیر فشار در آیند یک کار خلاف دیگری  را انجام می دهند . شما باید به شدت با داور متخلف برخورد کنید همچنین با مربی و بازیکن متخلف باید تعادل داشته باشید و طوری برخورد کنید که به جا باشد.  هواداران ما نه به داور توهین کردند و نه حرفی  زدند که کسی ناراحت شود . من خودم گزارش گرفتم که اگر واقعا تخلفی صورت گرفته ما خودمان آن را اعلام کنیم.



وی همچنین ادامه داد: اصلا شما بررسی کرده اید که ظرف 48 ساعت تصمیم گیری می کنید این کار شما باعث خوشحالی تیم های دیگر می شود و چون زیر فشار هستید این کار ها را انجام می دهید. اگر راست می گویید حرفی بزنید که عادلانه باشد و پای آن بایستید که حتی اگر کشته هم شدید اشکالی نداشته باشد. با این وضع باید فاتحه فوتبال را خواند. شما تیمی را که متخلف است را اصلا ً صدایش را هم در نمی آورید ولی هر روز ما را به روی آنتن می برید اين يعني دستی که نمی خواهد ما قهرمان شویم همان دست های پشت پرده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شما حتی با متخلفین خودتان هم برخورد نمی کنید ما می بینیم که هر وقت بحث شرط بندی و دلالی می شود سر آن وصل می شود به بخشی از همین آقایان و بعد می خواهند که عدالت و انصاف را برقرار کنند نباید به خاطر یک نفر سر یکی دیگر را برید در مورد دایی هم باید بگویم که تا آخر و با تمام وجود پشت او هستم و عقب هم نمی کشم.




باشگاه خبرنگاران

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا